Deckelbatscher the schwoba site of life Des gibt Tinte aufn Füller

Des gibts älles:
Zom lacha
Elektrische Karten
I wois ebbes

Halole ond herzlichscht wilkomma
auf dera Homepaidsch.

I ben der Walder, ond hock dahana rom. I pass a bissle auf das koiner ebbes klaut aber sonscht hanni eigendlich net viel zom do.
Walder die alde Kautschpotäto




Best viewed with: Glotzbebbel

Geschtern han i Gottes Sohn troffa. Schdad Sandala trägtīr an graua Kittl mitīm Aufdruck “TÜV”. Aber er isch emmer no der Allmächtige!

Eine Frau soll gesteinigt werden. Jesus tritt vor die Menge und sagt: "Wer von euch ohne Sünde ist, werfe den ersten Stein!" Plötzlich kommt ein riesiger Wacker geflogen und trifft die Frau am Kopf. Tot. Jesus dreht sich um und meint: "Mutter, manchmal kotzt Du mich echt an..."

ranzanahaenger@deckelbatscher.de


No koi Hoor am Sack, aber Hauptsachī an Kaunter.
(Aber meiner isch länger als deiner.)